Nowe książki

Naszej bibliotece udało się pozyskać książki w języku ukraińskim. Bardzo dziękujemy Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, która nieodpłatnie przekazała nam komiksy wydawnictwa Egmont. Książki już trafiły do czytelników z Ukrainy. Biblioteka szkolna

Rozstrzygnięcie konkursu czytelniczo-plastycznego pt. “Bohaterowie utworów Marii Konopnickiej”

13 maja 2022r. miało miejsce rozstrzygnięcie konkursu czytelniczo – plastycznego, którego celem było promowanie czytelnictwa i upowszechnianie wśród dzieci utworów Marii Konopnickiej, uwrażliwienie dzieci na literaturę oraz sztukę, stworzenie dzieciom i młodzieży możliwości zaprezentowania własnego odbioru poezji poprzez pracę plastyczną. Zadaniem uczestników było wykonanie jednej […]

Afryka, czy nadal dzika?

W dniu 17 maja 2022r.  w Szkole Podstawowej w Osięcinach, dzięki współpracy z Biblioteką Publiczną, odbyło się spotkanie autorskie z polskim podróżnikiem Piotrem Kowalczykiem. Pan Piotr w czasie spotkania opowiadał o  swoim pobycie na kontynencie afrykańskim, o jego różnorodności kulturowej i geograficznej. Pokazał zdjęcia z […]

IV Kujawski Challenge Translatorski

W poniedziałek 16.05.2022r. odbyła się IV edycja międzyszkolnego konkursu pn. „Kujawski Challenge Translatorski”. Organizatorem konkursu było Liceum im. Władysława Łokietka w Radziejowie. Sześć 4-osobowych drużyn z różnych szkół regionu zmierzyło się w konkurencjach translatorskich. Ich zadaniem było między innymi tłumaczenie zdań z języka polskiego na […]

Z wizytą w grodzie Kraka

W pierwszych dniach maja nasi ósmoklasiści wybrali się na wycieczkę do Krakowa, Wieliczki i Oświęcimia. Wycieczkę rozpoczęliśmy 4.05.2002r. od zwiedzenia byłej stolicy Polski z najważniejszymi jej obiektami. Gościliśmy w Katedrze na Wawelu, byliśmy na wieży Zygmuntowskiej z najpopularniejszym w Polsce dzwonem oraz zeszliśmy do krypt, […]

OTWARCIE SALI TERAPII INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

W dniu 16 maja br. odbyło się otwarcie Sali Terapii Integracji Sensorycznej przez Pana Dyrektora Andrzeja Polaszka, w obecności terapeutów oraz dzieci. Celem przedsięwzięcia było wzbogacenie bazy dydaktycznej placówki oraz zapewnienie specjalistycznych warunków dla wszechstronnego rozwoju dzieci i młodzieży, które z racji różnorodnych dysfunkcji borykają […]