Dnia 4 kwietnia 2022 roku Uczniowie klas 5 wraz z opiekunami: p. Beatą Gawrońską, p. Agnieszką Trawińską i p. Tomaszem Cybulskim udali na wycieczkę do Stolicy. Podczas pobytu udało się zobaczyć wiele atrakcji Warszawy. Na początku uczniowie mieli okazję poznać pracę i funkcjonowanie największego portu lotniczego w naszym kraju, lotniska im. Fryderyka Chopina. Będąc na tarasie widokowym można było obserwować pracowników na płycie lotniska, a także widzieć lądowanie i start samolotów, co było nie lada atrakcją dla wielu uczniów. Następny punkt wyjazdu to zwiedzanie Stadionu Narodowego, gdzie zobaczyliśmy najbardziej historyczne miejsca areny, która nie bez powodu nazywana jest domem reprezentacji Polski. Przewodnik oprowadził uczniów po strefie zawodniczej i pokazał szatnię reprezentacji Polski. Poznaliśmy  także zakulisowe ciekawostki związane z przygotowaniami do meczów Biało-Czerwonych na PGE Narodowym. Po stadionie kolejna atrakcja to Pałac Kultury i Nauki. Uczniowie wjechali na taras widokowy ze wspaniałym widokiem na panoramę Warszawy. Po posiłku, Pani przewodnik rozpoczęła dalszą wędrówkę, tym razem po starówce warszawskiej.  Mieliśmy także okazję być świadkami zmiany warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza,  widzieliśmy Pałac Prezydencji, Zamek Królewski, zwiedzaliśmy kościół św. Krzyża, w którym znajduje się serce Fryderyka Chopina a na Placu Zamkowym zakończyliśmy jednodniowy wyjazd do Warszawy, do której zapewne wrócimy, by zobaczyć pozostałe, ciekawe miejsca naszej Stolicy.