Witamy gorąco...

 

O nas

… kochane dzieci i ich rodziców. Jesteśmy przekonani, że trudne chwile rozstania i minuty wypełnione tęsknotą szybko ustąpią miejsca radosnej zabawie w Naszym Przedszkolu.

Mamy ogromną nadzieję, że informacje zamieszczone na naszej stronie internetowej przybliżą Państwu profil przedszkola oraz jego działalność, program i bogatą ofertę edukacyjną.

Wszystkiego, co naprawdę
powinienem wiedzieć,
nauczyłem się w przedszkolu
– o tym jak żyć, co robić,
jak postępować, współżyć z innymi,
patrzeć, odczuwać, myśleć,
marzyć i wyobrażać sobie lepszy świat…

Fulghum Robert

shape

Aktualności

 

Najnowsze wpisy

Dogoterapia

Przedszkolaki z grupy Pszczółki uczestniczyły 24.10.2025r. w zajęciach z dogoterapii.

Pasowanie na Przedszkolaka

23 października w naszym przedszkolu odbyła się uroczystość Pasowanie na

Zajęcia tańca nowoczesnego

Zapraszamy na zajęcia tańca nowoczesnego organizowane w Gminnym Ośrodku Kultury

DZIEŃ BEZ SKARPETEK

21 października to w kalendarzu świąt nietypowych Dzień bez Skarpetek.

Koordynator: 
Justyna Mazurek
Katarzyna Kacprzak

Cel projektu:

  • Kształtowanie prozdrowotnych nawyków, rozwijanie sprawności fizycznej oraz wprowadzanie dzieci w podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy.

INNOWACJE, PROJEKTY I AKCJE OGÓLNOPOLSKIE

Dwujęzyczne Przedszkolaki Kujaw i Pomorza

Cel główny:

Dwujęzyczne Przedszkolaki Kujaw i Pomorza to nowoczesny i innowacyjny projekt pod patronatem województwa kujawsko – pomorskiego , którego celem jest wprowadzanie powszechnej dwujęzyczności w przedszkolach. To niezwykle ciekawa, skuteczna i kompleksowa metoda nauki języka angielskiego poprzez zabawę.

Program Mały Przyrodnik

Koordynator : Monika Gromadzka

Cel główny:

  • Rozbudzenie zainteresowań przyrodniczych poprzez poznawanie go , dostrzeganie jego piękna oraz umożliwienie podejmowania działań ekologicznych w najbliższym otoczeniu .

Projekt „Przedszkolaki dla Niepodległej”

Koordynator: Monika Gromadzka

Cele główny:

  • Rozbudzanie wśród dzieci postaw patriotycznych i szacunku do symboli narodowych.

Innowacja pedagogiczne "Sprawne ręce mam- wszystko zrobię sam"

Koordynator: Monika Gromadzka

Cel główny:

  • Wspieranie rozwoju samodzielności i sprawności manualnej dzieci za pomocą czynności samoobsługowych, zabaw sensorycznych i plastycznych oraz manipulacyjnych. Innowacja ma również charakter profilaktyczny.

Ogólnopolski Projekt „Alfabet Logopedyczny”

Koordynatorzy:
Aleksandra Siarkowska
Elżbieta Czapska

Cel główny:

  • Dbanie o właściwą stymulację rozwoju mowy oraz wdrażanie profilaktyki logopedycznej.

„CZUCIAKI Z KRAINY EMOCJI”

Koordynatorzy:
Justyna Mazurek
 Marianna Krajewska

Cel główny:

  • Wspieranie rozwoju inteligencji emocjonalnej poprzez tworzenie okazji do nauki nazywania i odczytywania własnych emocji w bezpiecznym środowisku. 
Innowacja pedagogiczna "Kreatywne zabawy sensoryczne z asem"

Koordynatorzy:
Marianna Krajewska
Anna Paliwoda 
Katarzyna Kacprzak

Cel główny:

  • Wsparcie wszechstronnego rozwoju dzieci, angażując ich zmysły poprzez stwarzanie wielu sytuacji w formie konstruktywnej zabawy.
Innowacja pedagogiczna “Odkrywcy emocji”

Koordynatorzy:
Eliza Baranowska
Karolina Krusinowska

Cel główny:

Innowacja pedagogiczna "Spotkania na szachownicy"

Koordynator: Ewa Martwicka

Cel główny:

  • Popularyzacja szachów, jako efektywnej formy rozwoju dzieci, rozwijanie zainteresowań, wyrabianie pamięci, koncentracji wyobraźni wzrokowej, wypracowanie konsekwencji wytrwałości oraz doskonalenie umiejętności gry w szachy.

Projekt “Małe rączki- wielkie możliwości czyli sensoryczna droga do sprawności”

Koordynatorzy:
Eliza Baranowska
Karolina Krusinowska

Cel główny:

  • Rozwijanie sprawności manualnej podczas kreatywnych zabaw sensorycznych, które angażują dłonie, palce, zmysły i dziecięcą wyobraźnię.
Ogólnopolski Projekt "Logopedyczny Kalendarz Świąt Nietypowych"

Koordynatorzy:
Aleksandra Siarkowska
Elżbieta Czapska

Cel główny:

  • Wdrażanie profilaktyki logopedycznej oraz stymulowanie prawidłowego rozwoju mowy u najmłodszych. 
Innowacja pedagogiczna "Logopedyczne Wędrówki"

Koordynatorzy:
Aleksandra Siarkowska 
Elżbieta Czapska 

Cel główny:

  • Doskonalenie prawidłowych wzorców oddechowych, artykulacyjnych i komunikacyjnych oraz wzmacnianie kompetencji komunikacyjnych u dzieci.
„Kreatywne Dni Nietypowe”

Koordynator: Aleksandra Rawska

Cel główny:

  • Innowacyjne podejście do przygotowywania formy zajęć, uatrakcyjnienie pracy z dziećmi, zaangażowanie przedszkolaków we wspólne przygotowania ciekawych i nietypowych zajęć oraz zabawną formę świętowania.

Innowacja pedagogiczna „SMACZNIE, ZDROWO, KOLOROWO”

Koordynatorzy:
Aleksandra Rawska
Justyna Mazurek
Marianna Krajewska
Anna Paliwoda
Katarzyna Kacprzak

Cel główny:

Wzbogacenie wiedzy oraz doskonalenie umiejętności praktycznych dzieci w obcowaniu z
otaczającym je światem poprzez obserwację i działanie. Poprzez aktywne działanie poznają
proces uprawy, wzrostu i pielęgnacji warzyw oraz nauczenie dzieci jak jeść i co jeść.

Innowacja pedagogiczna "W świecie emocji "

Koordynator: Malwina Podolska

Cel główny:

  • wspieranie rozwoju emocjonalno – społecznego dzieci oraz rozbudzanie świadomość własnych emocji i umiejętność radzenia sobie z nimi.

Ogólnopolski Projekt „Zdrowe Życie i Pierwsza Pomoc”

Koordynator: 
Justyna Mazurek
Katarzyna Kacprzak

Cel projektu:

  • Kształtowanie prozdrowotnych nawyków, rozwijanie sprawności fizycznej oraz wprowadzanie dzieci w podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy.

FAST Heroes

Program FAST Heroes uczy rozpoznawać objawy udaru mózgu, którego mogą doznać osoby starsze podczas wspólnych chwil z wnukami. Symptomy te są tak charakterystyczne, że może to zrobić każdy, nawet kilkuletnie dziecko.

 

Projekt "ABC Ekonomii"

Koordynatorzy:
Marianna Krajewska
Justyna Mazurek
Aleksandra Rawska

Cel główny:

  • Projekt ma na celu wyposażenie najmłodszych w podstawową wiedzę o finansach i ekonomii, co pozwoli im lepiej zrozumieć współczesny świat.
Ogolnipolski Projekt "Kreatywna matematyka "

 

Koordynator: Aleksandra Rawska

Cel główny:

  • Innowacyjne i wielozmysłowe poznawanie świata liczb, figur i działań, rozwijanie kluczowych kompetencji matematycznych, wzbudzanie zainteresowań matematyką,  kształtowanie kreatywności, umiejętności współpracy i poczucia własnej wartości u dzieci. 

ODŁĄCZ SIĘ.POŁĄCZ SIĘ

Program jest częścią Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej.

Kampania jest odpowiedzią na nowe zagrożenia cywilizacyjne , na jakie obecnie narażone są dzieci, już od najmłodszych lat e-uzależnienia, uświadamiając, poprzez przekazywanie rzetelnej wiedzy i dając wsparcie.

Kampania ma na celu:

  • szeroką promocję dobrej, pozytywnej profilaktyki obejmującej najmłodsze dzieci i ich rodziny;
  • uwrażliwienie dorosłych na problem nadmiernej obecności ekranów w życiu dzieci;
  • pokazanie rodzicom, jak ważna jest uważność w relacji z dzieckiem.

Stowarzyszenie Strefa Wsparcia posiada doświadczenie w tego typu programach, ma za sobą wiele lat działań w walce z e-uzależnieniami oraz wspieranie zdrowia psychicznego dzieci.